Tiden ilar…

shiva.jpg…när man sitter vid datorn! Tänkte cykel-rasta Shiva, min 7-åriga schabradortik, men ser till min fasa att det redan börjar skymma ute. OK, nu får det bli snabba ryck! Måste fixa sadeln på min hembyggda cykel. Som det nu är, glider jag hela tiden framåt. En smula jobbigt!

Igår blev det en flera kilometer lång rastning för Shiva, som i vanliga fall inte får så mycket av den varan. Jag var faktiskt riktigt imponerad över att hon orkade hålla ett så pass högt tempo hela tiden. Men så har hon ju gått ned i vikt en hel del på sistone. Alltsedan min välmenande, men med hundmat övergeneröse kompis, som en tid bott hos mig, flyttade ut. Ett tag såg hon ut som en stor, svart boll, stackars Shiva!

~ av Sam Zodiac på mars 11, 2007.

2 svar to “Tiden ilar…”

  1. En väldigt söt shiva, pussa henne från mig! 🙂

  2. Will do!:D

Kommentera

 
