Hembyggd cykel

För ett tag sedan bodde det en tysk kille här på vårt bostadsområde. När han flyttade, hade han vänligheten att skänka mig en hembyggd herrcykel, som hans far plockat ihop av diverse gamla cykelfragment. Fordonet är utrustat med en extra sadel på ramen, som min yngste son, Mini, älskar att åka på. Numera använder jag cykeln vid rastning av min schabradortik Shiva, som jag tidigare nämnt.

~ av Sam Zodiac på mars 15, 2007.

Ett svar to “Hembyggd cykel”

  1. Jag är inte så bra på sånt här, men jag använder internet explorer, och när jag klickar på H´s Visbybilder så blir de avsevärt större. Även på min sida har jag thumbnails, som blir stor aom man klickar på dem. Ha det gott!

Kommentera

 
