Sängdags

Sleepy

Men nu är det väl ändå sängdags, eller hur, husse? Eller ska du sitta vid datorn hela natten idag också?

~ av Sam Zodiac på mars 22, 2007.

2 svar to “Sängdags”

  1. Är det din hund? De ögonen skulle jag inte kunna säga nej till. Om vi inte hade hundhatande katter och elaka grannhundar skulle jag absolut skaffa hund igen. Men katterna är helt okej också och kan gå ut själva när snöstormen viner runt husknutarna…………

  2. Jo, det får man väl säga att det är; min hund, alltså. Från början var Simon (katten) min och hunden (Shiva) exets, men Shiva präglade sig snabbt på mig och följer mig som en hund (jag vet, dåligt skämt:-) vart jag än går. Svårt att inte återgälda en sån kärlek och trofasthet. Fast jag anser mig nog vara mera kattmänniska än hunddito, egentligen.

Kommentera

 
