Good morning, sunshine!

Solen

Hej allihopa och godmorgon! Det är Maxi här. Jag gör min debut, fast på min pappas blogg. Han lär mig hur man laddar upp bilder och skriver och så. Jag kanske ska börja blogga själv. Problemet är att mina småbröder sitter vid datorn hemma hela tiden. Det gör dom här med. Jag ville gå ut på min favoritsida på nätet och spela Adventure quest nyss, när det var min tur att ha datorn men det var redan fullt, så ingen plats var kvar. 😦 Hejdå!

~ av Sam Zodiac på mars 24, 2007.

Ett svar to “Good morning, sunshine!”

  1. Lycka till med bloggandet Maxi!

Kommentera

 
