Need-for-speed-seminarium

need.jpg

Men i köket är det full rush. Fotoskygge Bonus är den obestridlige auktoriteten när det gäller racingspelet Need for Speed. (-Kan du inte ta den där bilden snart, så man kan vända sig om?) Här ser vi hans rygg och även ryggarna på Maxi och Legolas, som andlöst följer Bonus förehavanden på skärmen. Utanför bild ligger Midi på soffan och gör det samma.

~ av Sam Zodiac på mars 30, 2007.

12 svar to “Need-for-speed-seminarium”

  1. Hejsan! Jag är nog den andra i så fall som inte fattar..just nu så skriver jag i word…och klipper och klistrar..eller kopierar..*ler*..alla sätt är bra utom de dåliga!

  2. Ops!!! Förkåt! …skulle ju säga..Ha en trevlig kväll!

  3. *skrattar*..hmm..det går inte så bra det här…k och L ligger för nära varandra idag!!*förlåt*…skulle det stå!!……herregud vad fel det kan bli*skrattar*

  4. Hej du! Jo, jag kopierar från Word, vad beträffar färgen och så. Det funkar ju inte på WordPress, tyvärr. Jag har efterfrågat det. Dessutom har jag efterfrågat mobilblogg, finns inte vad jag förstår. Därför har jag mobilblogg på http://geddfish.blogspot.com
    Ha en fortsatt fredag du också, vi fortsätter här!

  5. Jag fattar inte hur du tog bort din kommentar från min blogg till att se ut som om jag inte svarat dig i din blogg???

  6. Hej rodull! He-he…ingem Freudiansk felskrivning då? (Skojar bara 😀
    Jaså, ni klipper & klistrar? OK, då borde ju jag kunna köra samma pryl.
    Får kolla lite på din fråga, geddfish *kollar runt* eh….jag är inte säker på att jag förstår frågeställningen. Har jag tagit bort en kommenter från din blogg, eller…?

  7. ”m” och ”n” ligger också nära 😀

  8. Godmorgon! (är noga med bokstäver idag *ler*) undrar vad du menar med att ”m” och ”n” också ligger nära?..hmm..*funderar*! Ha en bra lördag! Kram

  9. Äh, inget speciellt. Men om du hade kollat min kommentar på din kommentar ovanför lite noggrannare än vad du tydligen gjort, så hade du upptäckt att jag skrivit ”He-he…ingem Freudiansk felskrivning då? ”, alltså missat på n:et i vad som skulle varit ”ingen”. Konstigare var det inte 😀

  10. Ha en bra lördag, du också! Kram tillbaka!

  11. Nä, det var inget, jag hittade den sen! Tjoflöjt!

  12. Såå…det var det som var ”n” och ”m”…såg det faktiskt inte..jag lusläste ändå, tyckte jag…trodde nog att du menade nåt sånt! Såå..du sitter där isolerad!!?? vet inte om jag skulle klara av det..är för rastlös…hmm..kanske skulle vara bra för mig att träna lite!!? Kram

Kommentera

 
