Vargyl mot månen

wolf.jpeg

När jag härom dagen skrev en post om skrivbordsbilder, fick jag via diverse länkar tips om en sajt som heter bilder.alltinggratis.se Jag hämtade ovanstående vargbild därifrån. Lämpligt, tyckte jag, med tanke på att det är fullmåne i görningen 😀

~ av Sam Zodiac på april 1, 2007.

8 svar to “Vargyl mot månen”

  1. bra sida,Jag har själv länkat till den och dig på min blogg.Hittade många intresanta bilder

  2. Va’ bra! 😀

  3. En mycket vacker bild! *ler* Ha en bra söndagskväll! kram

  4. Själv kör jag med egna foton efter årstid. Kanske inte lika fina men ganska kul!
    Jag bor ju vid havet och älskar havet så vissa motiv återkommer ganska ofta…
    Ha en bra kväll!

  5. Tack rodull, men det enda jag gjorde var ju att publicera den 😀 Detsamma & kram!
    Jo, jo, znogge, jag kör också mest med egna bilder (eller såna som kidsen tagit). Men nu ville jag ju tipsa om den här gratissidan, så då var jag ju tvungen att visa upp ett varuprov s a s. Jag bloggar som en galning, så kvällen är helt OK! 😀

  6. Jätte bra sida med skrivbakrundsbilder ! 😀

  7. Gillar den bilden jättemycket, har haft den som skrivbordsunderlägg på min dator 🙂

Kommentera

 
