Dagens bildgåta

bildgata.jpg

Vad i Herrans namn kan detta vara? Klicka på länken nedan, så får ni gåtans lösning!

bildgata2.jpg

~ av Sam Zodiac på april 1, 2007.

5 svar to “Dagens bildgåta”

  1. Jag gissade på allt möjligt, svampangrepp, miljöförstörelse men att det var något ätligt……Nej, det skulle jag aldrig kommit på.
    I ärlighetens namn, det ser inte gott ut.
    Ha dé, Kram!

  2. hehe det är väl ingen ide att jag gissar eftersom jag var hemma hos dig när du pratade om det här

  3. -Jag håller med! säger en skrattande Midi bredvid mig när vi läser din kommentar. Det ser inte så gott ut!
    Nej, får väl medge att det inte gör det, men det smakar inte fullt så illa med nässelpulver, nyponpulver och a-fil som man skulle kunna tro. Shiva störtade sig med stor iver över resterna på tallriken.
    Ha de! Kram tillbaka!

  4. jag gissade på något färgpigment som ska röras ut i klister eller nåt…. 🙂

  5. Låg ganska nära sanningen! 😀 Men det är klart att det måste röras ut, om än inte i klister. I utrörd form påminner det om någon slags spenaträtt.

Kommentera

 
