Dagens bildgåta

bildgata3.jpg

Jaha…och vad kan det här tänkas vara, då? Klicka på länken nedan för svaret! (Inte sä svär bildgåta idag;)

Svaret

~ av Sam Zodiac på april 2, 2007.

6 svar to “Dagens bildgåta”

  1. God morgon! Det var precis det jag tänkte mig!

  2. Jag vet!!!

  3. God e m, Geddfish! Ja, jag sa ju att det var lätt idag! 😀
    Ja, ja, Agapanthus, jag vet att du vet. 😀

  4. Du, jag tror vi associerar till samma sak 😀 Jag hade postat den här bilden på Expressenbloggen tidigare och det tog en sjuhelsikes tid innan de (tveksamt) bestämde sig för att publicera den. Faktum är att jag la ut den här på bloggen också, men klickade på Privat-knappen, så att den inte skulle synas. (Annars hade ju svaret till bildgåtan legat fullt synligt ett stycke under densamma 😀 ) Jag kan meddela att Privat-knappen tycks funka. Exet hade i a f inte sett posten.

  5. Lätt – Om det är rötter ja. Men är det verkligen rötter? Det ser ju för fasiken ut som om de har gruppsex…….
    Kanske är det jag som har sjuk fantasi men jag brukar sällan associera till sex.
    Kram!!

  6. Och Kram tillbaka, naturligtvis!

Kommentera

 
