En liten enkät…

Under redigeringen av Tarotposten nedan, slogs jag av en idé; varför inte genomföra en liten enkät bland mina bloggbesökare? Det är ju i alla fall dom som är mest berörda av den fråga jag grubblat på en tid. Det handlar knappast om några världsomvälvande saker 😀 utan bara en liten detalj som har med bloggandet att göra. Frågan är: Vilket föredrar ni när ni klickar på en thumbnail för att den ska förstoras? Att den förstorade bilden öppnar sig i

A Samma fönster

B Ett nytt fönster

Personligen föredrar jag alternativ B (som ni kanske har märkt:), eftersom jag gillar att bara kunna klappa igen pop-up-fönstret och åter befinna mig där jag var innan jag klickade. Men smaken är ju, som bekant, delad. Jag lovar att följa majoritetens beslut, så resultatet av den här omröstningen får utvisa hur jag framledes kommer att agera när det gäller thumb-nails-klickandet. Dessutom är det spånnande att se vad ni tycker 😀

~ av Sam Zodiac på april 2, 2007.

7 svar to “En liten enkät…”

  1. Jag röstar på B, helt klart!!

  2. Va’ bra! En meningsfrände, alltså! Tack för rösten! 😀

  3. Nytt fönster – absolut!!

  4. OK, tack för det! Men efter vad jag förstår har vi en massa kompisar som tycker annorlunda. Var håller de hus, tro? 😀
    (Jag går efter mina klickresultat när jag besöker andra bloggar. Antingen föredrar många samma-fönster-alternativet, eller också har dom inte hajat att det går att välja;)

  5. Jag instämmer med tidigare röstande.
    B blir alltså mitt svar.

  6. AAAAAAAAAAAAA!

  7. Trodde mig förstå det, ja! Äm så länge är du i klar minoritet. Men om du lyckas mobilisera tillräckligt många av dina meningsfränder, så har jag ju lovat att i god demokratisk ordning följa majoritetsbeslutet. 😀

Kommentera

 
