Omväxling förnöjer…

Hur observanta är ni, egentligen? Det är ju ganska lätt att förbise sånt som man redan ”kört in i programmet”, s a s. Men i likhet med Berben så gillar jag omväxling, så jag testade med att byta ut min one-liner i headern (det där citatet som ligger precis under bloggens titel, alltså; ursäkta svengelskan:D ) Jag har emellertid inte fått några som helst reaktioner på det, ens från de närmaste bloggvännerna. Anledningen är troligtvis den att ingen har märkt att bytet ägt rum. Men det är ju å andra sidan inte så förvånande; det finns gott om bloggar här på WordPress att kolla på 🙂

header2.jpg

Gamla one-linern


~ av Sam Zodiac på april 2, 2007.

4 svar to “Omväxling förnöjer…”

  1. Jag hade nog inte märkt det om du inte hade skrivit om det, eller vem vet ´för jag har ju inte varit inne och bloggat idag på grund av skola och sport!
    Man måste ju byta ibland och det är inte alla som märker det. hehe t.e.x min bloggstatistik jag har legat på över 60 dom två första dagarna och nu är det bara 10 st.Nörjar undra vad som händer?

  2. Ja du, Sudret…nyhetens behag och nyfikenhet på vad unga killar kan ha att blogga om, kanske? Men blir det alltför många interna skämt mellan dig, Maxi och WilleUltra t ex, så ledsnar dom nog ur. Dessutom får du nog kolla runt lite på dom andra bloggarna och se vad dom har för sig och kanske lämna en kommentar då och då, annars kommer dom nog inte till din sida heller. Bloggvärldens karga verklighet, vet du 😀
    Nej, det är ju klart som korvspad, Susanna, att Berben slår på stort! Jupiter styr ju Skytten och expansionsprincipen och han har så pass många planeter i Skorpionen, så att han följer principen ”Ska det vara, så ska det vara ordentligt!” Jag, å andra sidan, med min timida Jungfruascendent, sitter och petar med millimeterstora bokstäver under rubriken och tror att nån ska märka skillnaden. Fnys! var ordet 😀
    Tack själv för idag och go’nattkram!

  3. Gapskrattar!
    Såna små petitesser märker ju inte jag……
    Du måste göra som Berben! Stort och rejält, ena gången knallröd blogg med julgranar, nästa helvit. Då ser jag att en förändring skett. Try It
    Nu måste jag slita mig härifrån, klockan 5 imorgon ljuder min radio.
    Tack för idag & GodNatt
    Kram

  4. Jo, Sudret…jag kom att tänka på en annan sak om din blogg. Du skriver: ”…min bloggstatistik jag har läggat över 60 på dom två första dagarna och nu är det bara 10 st.börjar undra vad som händer…”
    Tja, om man har ”slösa inte tid i den här hamnen åk vidare!” som motto för sin bloggsida, så finns det en viss risk för att folk tar en på orden, om du förstår vad jag menar? 😀
    Förresten ligger din bloggstatistik i skrivande stund på 23, vilket inte är så puckelryggigt. Seså, godnatt med dig nu! Du ska upp till plugget i morron, eller hur?

Kommentera

 
