Kort för geddfish & mig

gm.jpg

Medan jag kollar era kommentarer så roar jag mig med att ta ytterligare en gratisläggning från Astrology.com (I am a Gemini, u know! Utmärkt simultanförmåga;) för att ta reda på vad framtiden har i beredskap för geddfish och mig, som ju tydligen går in i en ny era idag. Detta blev resultatet.

~ av Sam Zodiac på april 3, 2007.

3 svar to “Kort för geddfish & mig”

  1. Hmmm….skumt kort! För tankarna till trädgårdsarbete, tycker jag. 😉 Men tydligen är det bara för geddfish och mig att luta oss tillbaka och så småningom skörda det vi har sått, right?

  2. Jag hittade det här inlägget nu, det handlade ju om MIG?? Detta var väl skrivet när jag var bortrest. Jaha. Hur blev det? Med trädgården, hm? Jag har ingen. Bara naturen.

  3. Ja, jag tror inte att det är så bokstavligt menat, geddfish! Mera att skörda det vi sått, ungefär!

Kommentera

 
