Om min nya header…

Jag har reprofotograferat Agapanthus konstverk med Vattumannaurnan som motiv och hoppas på att hon ska bli smickrad av mitt val och låta bli att stämma mig för brott mot upphovsrättslagen 😀

En liten kommentar till Marilyn Monroe-citatet: Marilyn var Lejon (skådistecknet) med Tvillingascendent (ascendenten = personligheten) och Tvillingarna är inte precis kända för att komma i tid till avtalade möten. Det finns så mycket annat av intresse på vägen 😉

Tilläggskommentar: Om någon till äventyrs skulle undra hur jag gått tillväga för att ändra typsnittet i headern, så har jag helt enkelt gjort en egen bild av rubbet i Photoshop. På det viset kan jag välja och vraka bland samtliga typsnitt som finns installerade på min Mac, istället för att vara beroende av WordPress lite torftiga urval. 😀

marilyn.jpg

~ av Sam Zodiac på april 3, 2007.

5 svar to “Om min nya header…”

  1. GodMorgon
    Titta, nu ser t.o.m. mina morgontrötta ögon att en förändring skett.
    Hinner inte mer än att önska dig en bra dag!
    Kram

  2. Ha-ha..Detsamma!
    Kram!

  3. Vadå har du gjort en förändring? Ja det ser ut som om du har bytt teckensnitt 🙂 Gå in på min blogroll och radera en av mina länkar för några 5000 besökare om dagen glöm det! Ha det gutt!

  4. Fantastiskt smickrande 😉 Så jag låter det passera. Lycka till i trädgården, riv inte upp några vanliga växter.

  5. Skitkul, berben! 😀 Vem har snackat om 5000/dag? Jag trodde att du väntade på att komma upp i 5000 totalt sedan starten! Allvarligt talat; höll på att smälla av när jag härom dagen såg att min blogg var Blog of the Minute. Innan jag insåg att allas bloggar var det! Alltså ett 1:a aprilskämt från WordPress. Skitkul, det också! Men i samband med ett besök i det internationella forumet, framgick det att om du hade under 5000 besök/dag, så kunde du glömma att hamna på Blog of the Minute.Ha det gutt, själv!

    Tack, Agapanthus! Nej, jag ska låta dem vara ifred, promise!

Kommentera

 
