Blås din kåta polare!

Snackade med äldste sonen- Pokerproffset- på telefon idag. Det var kul- blir lite för långt mellan varven ibland. Han tipsade mig om den här länken. Kan inte undanhålla den från er 😉

http://www.gougoule.com/excitant/

På förekommen anledning får jag uppmana er att verkligen klicka just på den del av illustrationen där det står Click here, inte på länken nedanför där det står ”videos de stars nues”, eller nåt i den vägen. Där finns nog bara vanligt tråkigt porrtjafs, misstänker jag.

Agapanthus ringde mig och sa -Ja, vad var det för kul med den där länken, då? Jag låg i badet just då, så jag var tvungen att guida henne rätt via luren, innan hon fattade galoppen 😉

Men om hon har missat rätt länk, så kan det ju finnas flera som har gjort det. Gör i så fall ett nytt besök och klicka då på rätt länk! Den är kul och överraskande, jag lovar!

rullgarv.gif

~ av Sam Zodiac på april 4, 2007.

7 svar to “Blås din kåta polare!”

  1. Hallå där! Jag kommer från norra dalarna, men har bott i södra också.
    jag har också hört att pulpan växer om man inte håller efter! både vovven och jag avskyr kloklippningen, men nu är det avklarat för den här gången! ha en himla skön påsk och kram på dej! wendla

  2. Ha en riktigt bra påsk själv, wendla! Kram!

  3. 😀 Med stor misstänksamhet klickade jag på länken, blev inte mer positivt inställd när första bilden dök upp……Men det kom en bild till….
    🙂
    Skrattar fortfarande, detta var nog precis vad jag behövde i kväll. Wonderful, haha.
    Ha en skön kväll
    K R A M

  4. Kul att du gillade den! Detsamma!
    KRAM!

  5. Kändes först lite lite misstänkt, men sen blev det Kvällens skratt!!!!!!
    Kramizz

  6. Ja, sidan är lite obskyr, kanske 😉 Men det är väl sånt som våra ungar börjar bli rätt så resistenta emot. Dom förmår tydligen plocka russinen ur kakan s a s 😀
    Kramizzz tillbaks!

  7. […] Blås din kåta polare! […]

Kommentera

 
