Om kommentarer…

Jag strävar efter att få den här bloggen så läsvärd som möjligt (vem gör inte det?), så därför uppskattar jag alla kommentarer, även negativa sådana, under förutsättning att de har ett konstruktivt element i sig. Om ni t ex tycker att en Dagens bildgåta är helt kass, så låt mig veta det och tala om varför ni tycker det, OK? Om ni känner för att avfyra en rejäl bredsida mot något ni inte gillar på bloggen, men inte vill göra det offentligt, så skicka mig gärna ett mejl om saken! Om jag kommenterat något av era inlägg, så har ni ju redan min e-postadress. Om inte så får ni den här: samzodiac (snabel-a) telia.com. (Anledningen till att jag inte skriver ut adressen på traditionellt vis, är att vissa spammare har robotar som söker av nätet hela tiden för att hitta potentiella spamoffer. Och jag blir redan spammad så att det räcker!) 😀 Nu har klockan passerat midnatt, så jag tackar för idag och tillönskar er alla en fridfull skärtorsdag! För övrigt är skärtorsdag helgdag i Norge och Danmark, enligt Wikipedia, så om ni hade bott där så hade ni inte behövt jobba idag 😉 Kram på er!

3d_peace.gif

~ av Sam Zodiac på april 5, 2007.

5 svar to “Om kommentarer…”

  1. Jag är gärna måltavla om det känns bättre för dig *ler* Kommentarer är nästan alltid kul att få! Sök på Google efter ordet klätterkuse ett ord som du nu är ensam om tack vare en kommentar! Ha en Glad Påsk 🙂

  2. OK, det måste jag genast kolla! 😀

  3. Far out! Men det måste ju ha varit du som ”uppfann” ordet i din kommentar, då, eller…?

  4. Ja men det sa min pappa om mig när jag var liten så ordet är gammalt och bortglömt. Något annat ord vi säger istället för stövlar är ”stövlan” ta hit stövlan! Ha en trevlig skärtorsdag 🙂

  5. Gammalt, bortglömt och dialektalt, troligen. Men nu har ju vi sett till att det fått en renässans! Ute på nätet och allting! 😀
    Ha en bra skärtorsdag du med! Och du, Berben…missa inte att klicka på Rodney Carringtons bild. Fast du har väl hört den här förut, förstår jag;)

Kommentera

 
