Var över på andra sidan…

…och kollade lite grann. En tjej från Småland, som kallar sig Wimm, hade kommenterat att jag hade en söt hund. Nyfiken som jag är, kollade jag in hennes blogg och fick flera goda garv som tack för besväret. Nedanstående foto var publicerat under rubriken ”Frukosten är serverad..vassego’!”
En av besökarna, en manlig, förstås, hade kommenterat med följande (med reservation för ninnesfadäser):
Det här är hundmat, men:
1. Jag är hungrig
2. Jag är morgonkåt
3. Jag är nyfiken på om hon är rakad
Jag skulle köra!
Jag börjar så sakteliga förstå varför Berben har så svårt att släppa greppet om ”andra sidan” 😀

frukost.jpg

~ av Sam Zodiac på april 6, 2007.

6 svar to “Var över på andra sidan…”

  1. Nu ska du inte vara så där *ler* skylla ditt eget sexintresse på en gammal sliten sexbloggare 😦

  2. Den ena sidan utesluter inte den andra;-)
    Ha en bra dag!

  3. Jag bara småretas lite med dig, Berben *ler också* Du har naturligtvis alldeles rätt! 😉

  4. Och det har du med, znogge!
    Tack detsamma! Eller bra kväll, snarare. Slocknade på soffan framför köks-TV:n efter käket. Visst är det så att man sover mycket efter att man ådragit sig hjärnskakning? 😉

  5. har du inget liv ir?????????

  6. Klart jag har, mabilo! Kanske t o m i större utsträckning än vad många av mina bloggande vänner har. Men när jag gör något, så brukar jag göra det ganska så intensivt och i perioder. 🙂

Kommentera

 
