Vilken ras?

man-twodogs1.jpg

Stolt husse på promenad med sina två skyddslingar i Almedalsparken i Visby. Nu är frågan: Vilken ras har hans hundar? Han berättade visserligen det för mig, men jag kommer dessvärre inte ihåg namnet på hundrasen. Allt jag tror mig minnas var att det hade något med Spanien att göra. Någon hundkunnig bland mina bloggbesökare? Znogge? Curlingmormor? Någon?

~ av Sam Zodiac på april 6, 2007.

6 svar to “Vilken ras?”

  1. Detta borde man ju kunnat direkt men…
    Vovarna verkar bekanta så jag nosar vidare i morgon!

  2. OK, lycka till med nosandet! 😀

  3. Pass…..
    Är bilden tagen i år? Det ser så grönt ut, säger jag som fortfarande har snö kvar.
    Ha en trevlig Långfredag
    Kram

  4. Nej, bilden är inte tagen i år; så himla tidig vår har vi inte, tyvärr! Den är tagen i maj 2005. En trevlig Långfredag? Ja, jag ska i alla fall försöka, men just nu kan man säga att jag ”slickar mina sår” efter att ha blivit påhoppad igår av en granne med särdeles taskigt ölsinne 😀 Det var säkert gott och väl 10-15 år sedan jag var i slagamål senast, (på Ibiza och även där var alkohol inblandat) så man har ju blivit lite ringrostig. 😉

  5. Ingen aning, men fina var de, lite lik min Jack Russell. Ha en skön påsk och hoppas ölen är slut hos grannarna!!!

  6. So you’re back! 😀 Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Var har du hållit hus, egentligen? Och tack för din kommentar*ler*. Det kanske den är, slut alltså, men jag antar att det där var en engångsföreteelse. Annars kommer vi bra överens, när inte alkohol är med i bilden. En av de värsta drogerna vi har, faktiskt, men den enda som är legal Hur smart är det?

Kommentera

 
