Morgonpussen

morningkiss.jpg

~ av Sam Zodiac på april 7, 2007.

9 svar to “Morgonpussen”

  1. Vilka raingar! Jag hade tidigare både hund och katt, de var verkligen goda vänner. Låg alltid tillsammans och katten var alltid med när vi promenerade. De katter vi har nu avskyr hundar så tanken på att skaffa en vovve får jag utesluta.
    Kram

  2. Va’ synd! Om jag inte missminner mig, så ville du ha en Golden retriever, right? Även om de ser ut att vara såta vänner på bilden (vilket de oftast är) så händer det tyvärr att Shiva mellan varven låter sina frustrationer gå ut över Simon. Dessa utfall från Shivas sida slutar dock oftast i nederlag, eftersom hennes motståndare är mera van vid hårda tag. Senast det hände, fintade katten Shiva, så att hon sprang in i en stolpe. 😀
    Bloggar nu på Agapanthus dator nere i Burgsvik, så under dagens lopp ska vi försöka få igång maxis blogg också.
    Kram!

  3. Så söta de är*ler*…men eftersom jag sälv har hund och 2 katter, så vet jag att det inte alltid är lika sött! kram på dig!

  4. Det förstår jag att du gör! ;D
    Kram!!

  5. Godnatt Sam…*ler*…borde kanske skärpa mig med min stavning eller vad säger du!!??

  6. Säger god natt också för börjar känna mig något seg. Funderar just på om Herr Hund ska få en väninna men får sova på saken! Enklast hade varit med en hane till men ingen ropar hurra när jag nämner det!

  7. Godmorgon Sam!! Jag är tidig denna morgon!Har redan varit ute med hunden..*ler* Han var trött!! Hoppas att du får en härlig dag idag! Kram på dig!

  8. Här verkar det också sovas….
    Tyst smyger jag ut igen, men innan jag går önskar jag dig en trevlig dag.
    Kram

  9. Eh..har varit lite stressigt idag, men jag har kramat er och tillönskat er godnatt någon annanstans, tror jag. 😀

Kommentera

 
