Vinter igen!

ekstashivanotagain.gif

Shiva trodde inte sina ögon när hon tidigt i morse skulle gå ut på ett toalettärende på husets baksida. Hela världen hade blivit vit igen, och kallt var det om tassarna! Hon stod och begrundade situationen i gott och väl en halv minut, innan hon gjorde det hon tänkt från början, d v s bidrog till att berika jorden med diverse salter och mineraler 😉 Winter was back again!

~ av Sam Zodiac på april 9, 2007.

5 svar to “Vinter igen!”

  1. När jag tittar ut ser jag en himmel så blå som det bara är möjligt för en himmel att vara och en stor sol. Snö, vad är det??
    Sänker blicken något och tittar mot backen, jo det ligger några smutsgrå fläckar……….men inte ett vitt täcke, haha.
    Ut o gör snögubbar nu!!
    Kram

  2. Skrattar bäst som….det här vädret rör sig stadigt i riktning mot Kramfors, rapporterar SMHI-stationen i Eksta 😉

  3. Jamen..det var precis det jag hörde också..rakt mot Kramfors..utan omvägar*ler*…*skrattar*..och vad du ska bli förvånad när du vaknar imorgon och marken är vit..(och jag med)!

  4. Här har det vräkt ner oxå – hej mitt vinterland….eller nåt…

  5. Det är klart att den gör en omväg tänk på mig! Ha det 🙂

Kommentera

 
