Mera om animationer

a_felix.gif

Agapanthus hade vänligheten att mejla över den här söta kissen till mig (förmodligen för att ett av mina nicks är NiteCat -jag gillar att vara uppe på nätterna- och för att hon vet att jag älskar katter) Då ska vi se om den funkar när jag publicerar den -spännande! Hittills har jag inhämtat att:

a Bilden ska vara i gif-format

b Den ska laddas upp i full storlek, inte thumbnail

Håll tummarna nu!

~ av Sam Zodiac på april 10, 2007.

8 svar to “Mera om animationer”

  1. Jojomen! Det där funkade ju bra! Tittut på er! 😀

  2. Hmmm..märkligt! Bara för att jag jublade över att animeringen funkade! Nu tycks den ha förvandlats till nåt slags roll-over?!

  3. Mysig kisse! 🙂

  4. Visst, bara den ville sluta trilskas, så! 😀

  5. Det är en söt katt, men är det inte bara ögat som ska blinka? Eftersom du gillar katter ska du få denna länk.
    http://www.xmission.com/~emailbox/graphics.htm
    Ha en bra kväll, jag försöker hålla ögonen på datorn och öronen mot tv:n -Det är ju hockey.
    Kram

  6. Wow! Thanks a lot! Stor tackkram!!
    Ojdå, var det hockey ikväll? (Där ser ni hur sportintresserad jag är 😀 )
    Lycka till då, MODO!
    Kram

  7. Jag är alergisk mot katter, en fråga: Är det verkligen sant att katter är porrfixerad?
    http://www.afreefunny.com/details.php?image_id=2148
    Ha det gott!

  8. He-he…den var bra. Har sänt den till ”Pojkvännen”. Agapanthus pojkvän och min polare, alltså. Tro inget annat! 😀

Kommentera

 
