En kub- men inte Rubiks

cube.jpg

Om någon tillhandahöll materialet, skulle ni kunna fixa till en sån här?

~ av Sam Zodiac på april 11, 2007.

5 svar to “En kub- men inte Rubiks”

  1. Tre hörn – inga problem! Men det fjärde får nog en magiker snickra på. Men jag skulle gärna vilja ha en sådan kub.
    Ha en bra kväll, jag passar på att säga GodNatt redan nu.
    Kram

  2. Ansträngande dag på din fängslande arbetsplats? 😀 OK, då,*suck* det var inte länge man fick njuta av ditt sällskap ikväll! Själv tog jag en catnap, så jag kan fortsätta mitt dubbelliv som NiteCat senare. Men go’natt och sov så gott, susanna!
    Kram!

  3. Godnatt till dig Sam…har inte fått tiden än..jobbar på det! Kram

  4. Godnatt på dig med, rodull! Lycka till! Kram!

  5. Susanna skrev: Men jag skulle gärna vilja ha en sådan kub.
    Jag ska ta ett snack med min vän Snickaren. Lämplig utmaning för honom 😀

Kommentera

 
