Zoologisk bildgåta

duckhare.gif

Jaha, vad kan det här vara, då? Två alternativ finns.

(Svårighetsgrad: Enkel)

~ av Sam Zodiac på april 12, 2007.

5 svar to “Zoologisk bildgåta”

  1. Kanin/hare eller en and av någon sort!
    Ha en bra dag!

  2. heej! en hare och en and ser jag =) Jo det är fitnesyoga jag kör med tjejerna. Den som Blossom Tainton gör på DVD är en del och sen lite avspänningsrörelser. =) *kram*

  3. You are absolutely right! 😀
    Ha en bra dag själv, znogge!
    Fitnessyoga, eh? OK, själv använder jag mig av en salig blandning av Kundalini-, vanlig Hathayoga och De Fem Tibetanerna för att hålla ålderstelheten på avstånd 😉 Och så djupandning och lite Pranayoga; kan ju definitivt inte skada om man är rökare 😀
    Kram!

  4. JAAA, Tack, jag tror jag fixa de med din hjälp ha ha ha….Förresten, jag såg desamma……

  5. OK, det gläder mig att kunna vara till någon hjälp. 🙂

Kommentera

 
