Dagens illusion 3

cirkelrorelser.jpg

Här är tanken att man ska fästa blicken i centrum och vagga huvudet fram och tillbaka en aning. Vad händer då?

~ av Sam Zodiac på april 15, 2007.

4 svar to “Dagens illusion 3”

  1. Hjulen snurrar på olika håll!

  2. They sure do! 😀

  3. Jag har nog synfel…..hur jag än bär mig åt får jag bara det inre hjulet att snurra, växelvis med- och motsols.
    Ha en bra avslutning på helgen.
    Kram

  4. Hmm…ja, det kan ju vara lite olika hur illusionerna funkar på olika personer. Den där ”Boatrace” (den ljusblå med pilar i cirkelform, du vet) fungerade knappt alls på mig.
    Detsamma, Susanna!
    Kram

Kommentera

 
