Dagens illusion

donquijote.jpg

Ja, här har vi alltså en komplex bild av Don Quijote och hans väpnare (Sancho Panza, har jag för mig att han heter). Men innan ni ger er i kast med Cervantes hjälte, så kan ni väl fundera över hur många ansikten man egentligen kan se på bilden? (Har inte räknat själv, än. Måste ju få lite frukost i mig, också! 😀 Fastnade i ett långdraget IQ-test tack vare en länk från Lotta-Pottas blogg. Min inneboende blygsamhet hindrar mig från att meddela resultatet på testen. ;).

~ av Sam Zodiac på april 15, 2007.

9 svar to “Dagens illusion”

  1. De blir fler och fler ju mer jag tittar! Senast fick jag det till tjugotvå men ser kanske i syne!
    Ha en bra dag

  2. Jösses! 22 st! Jag har bara kommit upp i 16, än. Var är läsglasögonen, nu då? 🙂

  3. Jag hade faktiskt glömt det med hundrasen men bättre sent än aldrig! De skulle kunna vara av en ras som heter Basenji. Se http://www.basenji.se så kommer du till rasklubbens hemsida!
    Fram med läsglasögonen och leta vidare;-))

  4. Jag ser 15 olika ansikten! Jag bor i växtzon 4 inte 3, ha det! 🙂

  5. Jag ser 18 ansikten! Tack för att du skrev i min gästbok du gillade ju bondpionen 🙂

  6. Tack, znogge! Ska kolla basenji.se.
    Ja, men de hjälpte föga. Såg bara en till. För försöka senare.

    Växtzon 4! Good Lord!! Ja, inte undra på, då 😀
    Ha det!

    Tack för bidraget, sonjabirgitta! Ja, för all del, det var så lite, så. Men det var ett bra tag sedan. Du är inte in där så ofta, eller hur? 🙂
    Ha det så gott!

  7. Tror baske mig att jag har hittat två till!

  8. 19 och vilken inneboende blyghet;-)?

  9. Ni är otroliga! Jag ger upp! 😦

    Jag vill inte verka skrytsam, förstår du väl. 😀 Och förresten skulle det vara blygsamhet; jag har redigerat bort blygheten.
    Ha det!

Kommentera

 
