Dagens illusion 16 april

facedragon.jpg
Dagens första illusion är bara en lätt uppvärmning 😉 Det tar er ingen längre tid att lista ut vad som döljer sig i det här porträttet, eller hur?

~ av Sam Zodiac på april 16, 2007.

3 svar to “Dagens illusion 16 april”

  1. Ha, idag är jag först……
    Låt mig härmed få meddela att jag ser en kamp. En kamp mellan en häst och en eldsprutande drake.
    Nu ska denna kropp strax in i dushen, dé gå ju int å sitt på dé henn vise en varda.

    Ha en bra dag
    Kram från mig via Kramnet i Kramfors
    Jag gillar min stads namn.

  2. Ha, jag såg 🙂

    ha em riktigt härlig måndag 🙂
    *kram*

  3. Så bra, du funkade uppvärmningen som ränkt. Nu då du fått fart på dom små grå redan vid denna arla tidpunkt, Susanna, så ska det väl inte vara så svårt att scanna vidare? 😀 Retas bara, förlåt! Men är det inte klart snart, så du kan bege dig ut i Gusa fagra natur, istället? Ja, visst är Kramfors ett schysst namn! Det tyckte tydligen Hasse Alfredsson och Tage Danielsson också, eftersom de gjorde stan till hemvist för guden Robert. 😉 Ha en riktigt fin dag själv. Visserligen fattar jag att det smäller högre med en kram från Kramfors, utdelsd via Kramnet, men du får iaf en från Eksta, via telia; Kram!

    Klart du gjorde! Sa’ ju att det var en uppvärmning;) Härlig Måndag till dig också!
    ”Kram” tillbaka!

Kommentera

 
