Dagens illusion 2 16 april

11faces.jpg

Nu har det gått så långt att jag börjar bli osäker på om jag laddat upp vissa bilder, eller inte! 🙂 Men efter en del bläddrande i mitt bildarkiv på WordPress, kunde jag konstatera att den här nog inte varit med tidigare. (Om jag har fel; var snäll och påtala det, så att jag kan sätta in en färsk, OK?) Man ska tydligen kunna hitta 11 ansikten i fixeringsbilden här ovan. Kan ni? (Dubbelklicka gärna på bilden)!

Lycka till!

~ av Sam Zodiac på april 16, 2007.

6 svar to “Dagens illusion 2 16 april”

  1. Det finns där säkert, ja!

  2. Har du redan hittat dem?

  3. Jag ger upp! Tio hittar jag sedan får jag börja om, bara för att hitta tio……

  4. Hmmm…ska själv ta ett nappatag mera seriöst med den där senare. Men det ska finnas 11; bilden hette nämligen 11faces.jpg.

  5. Jepp. jag har hittat dem! Eller i alla fall så tror jag det;-)

  6. Du är, som sagt, helt otrolig, znogge! Jag var ute och kollade efter nya lämpliga objekt att sno i natt 😉 På vissa sidor har de ett rankingsystem. Beroende på hur många av de dolda detaljerna man kan se, hamnar man högre upp i rankingen. Du skulle nog toppa listorna, bergis! 😀

Kommentera

 
