Blixtrader från S:t Eriksplan

bild-019.jpg

Johan Longhair på besök i Visby sommaren 2006

Tjena, bloggen! Skriver i största hast några stressade rader från polarn Johan Longhair vid hans bärbara Toshiba. Han säger sig ha massor av bilder. Få se då!

~ av Sam Zodiac på april 21, 2007.

11 svar to “Blixtrader från S:t Eriksplan”

  1. De e int lätt när man e på resa. Ja vet. Ja va nyligen. O så ska ja snart. Ha dä gött!

  2. GodMorgon
    Hoppas du har det trevligt på din tillfälliga vistelseort.
    Longhair – Är det taget eller ”äkta”?
    Jag önskar dig en skön och vilsam söndag, kram!!

  3. Bilden var ju mysig… man vill genast ha sommar och gränder… 🙂

  4. Ja, det är tufft att vara på resande fot när man är en äkta bloggare;-))
    Ha det så bra!

  5. -Nä, de’ int’ lätt! geddfish 😉 Ha det så gött, själv!

    Longhair? Jodå håret är äkta! Inga peruker här, inte 😉
    Dtsamma, du! Kram!!

    Tjena, lillbla! Sitter hos Longhair just nu. Han är jätteglad över den uppmärksamhet som hans foto rönte 😀 Visst, sommarn är välkommen!

    You bet!zogge 😀 Ha det fint, själv!

  6. Våste rusa! Mot Cityterminalen!
    Kram, alla!!

  7. Ha det så bra! Kram kram!

  8. Resor måste vara en katastrof för en bloggberoende! Ha det gött 🙂

  9. Gapskratt – Vi bor i samma land, talar samma språk (nästan) men jag uttryckte mig nog vansinnigt luddigt, hihi!!
    Jag menade hans efternamn, det tillhör inte de vanligaste om man säger….
    Ha en bra kväll, nu är det jag som måste rusa mot sängen.
    Kram

  10. Inte alls luddigt Susanna! Begrep precis vad du menade;-))
    Have a nice evening!

  11. Tack för kramen, Rödull! Den hjälpte mig vidare i stressen, så att jag med andan i halsen infann mig på Cityterminalen iaf hela 2 min före avgång;) !

    Om det är, Berben! Skitskum, frustrerande känsla! Ha det gött, du med! 😀

    Jag fattade mycket väl vad du menade, susanna, Retades bara genom att medvetet missförstå din fråga 😀 Longhair är hans screenname/blogg-alter-ego, fattar du väl? 😉 Kram, förresten!!

    Ja, som sagt, jag hajade också, fast…;) Ha en fin dag, får jag väl säga, då!

Kommentera

 
