Dagens bildgåta

fish-sailboat.jpg

Wendla mejlade mig och påstod att: ”…Du får ta och komma hem nu och blogga lite. Jag behöver lite bildgåtor och stereogram så min hjärna får lite gympa!…”  OK, då, Wendla (och alla ni andra) Här kommer en Escherklassiker: -Vad ser ni på bilden?  Två alternativ möjliga. Svårighetsgrad: Inte så himla svår 😉

~ av Sam Zodiac på april 23, 2007.

10 svar to “Dagens bildgåta”

  1. Jag ser många grodor som liknar Kermit, dom har druckit sig berusad av Explorer vodka! Ha det gött 🙂

  2. Heh..! Detsamma, du! 😀

  3. Jag föredrar fiskar och båtar. Fiskarna ser nyktra ut;-))
    Ha en bra dag!

  4. det ser ut som fisken sväljer båten hel 🙂
    Kram och ha en fin måndag.Vädret är trist men desto viktigare med ett bra humör 😉
    *kram kram igen*

  5. Du har helt rätt, znogge! Tycker också att firrarna ser nyktra ut! Berben måste ha projicerat sin egen bakfylla på Kermit-hallucinationerna, eller vad tror du? 😀

  6. Ja, det gör ju det, faktiskt! 😀 Det värmde fint med så många kramar! Tillbaks med ränta!! 😉

  7. Tack Sam för morgonens gympa! Är inne på Ann´s linje.
    kram

  8. Varsågod, Wendla, det gör jag så gärna 😉 Ja, att fisken slukar båten, ja! Har du lagt in vovven igen? Jobbar just på att kolla avatarmysteriet, men hittar ju för f-n ite dit! Var går man in?
    Kram!

  9. Tack för hjälpen! :0)
    Ska se om det funkar sen!
    kramar från dator-rookie Wendla

  10. Be my guest! 😀
    Ja, hoppas det!
    Kram själv, Rookie-Wendla! 😉

Kommentera

 
