Ungefär så här…

…gick det till när jag tog min tupplur i eftermiddags:

dogcouch.gif

~ av Sam Zodiac på april 23, 2007.

11 svar to “Ungefär så här…”

  1. de är för härliga våra fyrbenta vänner, ha en bra kväll!

  2. Ja, visst är dom? Detsamma. ordalaget!

  3. *ler*..den känner jag igen…problemet är att han har problem att ta sig upp i soffan när man ser…inte när man inte ser…då kommmer han upp! Vaknar även i sängen, nästan varje morgon ..med hans rumpa i mitt ansikte..hmm!! Godnatt Sam..sov gott! Kram kram

  4. He-he…just så, ja! Fast jag brukar iaf slippa Shivas rumpa; hon ligger i regel som en människa i sängen- huvudet uppåt och fötterna vid fotändan 😀
    Höll just på att kolla Emma lite. Mailar senare.
    Go’natt, Rödull! Sov så gott och
    KramKram!! tillbaka

  5. Herr Hund sover inte i soffan men ligger jag där ska han slicka mig bakom örat. Med den andedräkten är jag lite tveksam…

  6. Du får väl stänka lite parfym bakom örat efter uppvaktningen! 😉

  7. Jag skaffade mej en vit soffa, vilket naturligtvis var helt idiotiskt, när jag har en hund som mer än gärna smyger upp i soffan så fort han får chansen.

  8. Heh! Ja, det var väl kanske inte ett av dina mera genomtänkta beslut, Wendlish! 😉
    Hur går det med avataren, då?
    Har du hittat plejset där man byter ut den? Jag har glömt hur man gör!?

  9. Får väl skylla på hårfärgen kanske!! Min mor påpekade i helgen, hade du lyssnat på mej…….osv osv!
    Avataren och jag har en liten konflikt just nu, men jag hoppas att den ska lösas!

  10. Ja, mödrar har en viss benägenhet att göra det, he-he..
    Lycka till med avatarkonflikten! 😉

  11. V isst, ja, så var det; under My account längst upp till vänster. Och så in under My profile:D

Kommentera

 
