Vikten av att skriva inlägg

Jag hade vissa farhågor beträffande statistiken för min blogg innan jag reste till Stockholm i helgen. Så här kommenterade Berben 22 april, 21:25:
”Kurvan har säkert vänt ner då ett uppehåll är förödande! Blogga på ut av bara den )

Så här ser kurvan ut vid halvfem-tiden på eftermiddagen:

bloggstats23april2.jpg

Och visst blev Berben sannspådd! Så fort det inte kom några nya inlägg, så dök kurvan nedåt. Men jag måste säga att det var glädjande att se hur alerta ni är! Det räckte med några ynka rader, nedskrivna i största hast, och ett foto av min Stockholmsvärd för stunden, för att kurvan skulle pila uppåt igen!

Kram på er, mina kära bloggvänner!

~ av Sam Zodiac på april 23, 2007.

4 svar to “Vikten av att skriva inlägg”

  1. *ler*…Önskar dig en bra dag Sam…och tack för kommentaren om mina val av bilder! Kram på dig!

  2. Ha en fin kväll, du också, Rödull! Och visst är du fena på att hitta fenomenala bilder! 😀
    Kram!

  3. Välkommen tillbaka till bloggen! Önskar dig en bra vecka 🙂

  4. Tack, Prudie! Nice to be back! 😀 Ha en bra vecka, du med!

Kommentera

 
