Dagens bildgåta

animalhead.jpg

Ja, hur många djur består egentligen det här huvudet av? Lycka till!

~ av Sam Zodiac på april 25, 2007.

5 svar to “Dagens bildgåta”

  1. Strax över tjugo får jag det till vid en snabbtitt!
    Ha en bra dag
    Kram

  2. Snabba ryck, znogge! Tack för bidraget och ha själv en fin dag!
    Kram

  3. 21-22 st ungefär! Hur många ska det vara då?
    kram kram

  4. Jaså, minsann; vaken nu 😉
    Vad frågvis du är! Inte en dj-a aning, om jag ska vara ärlig 😀
    Znogge såg runt 20 vid en snabbtitt, sa hon. Jag får forska vid källan s a s och återkomma med besked.
    Kram, kram till dej med!

  5. Min observanta granne Senis har hittat hela 26 dolda djur i bilden. Intygas av hennes kompis Tess. Jag tror att det stämmer. OK, då vet ni vad ni har att gå efter.

Kommentera

 
