Hitta babyn! (Illusion)

baby-in-picture.jpg

Hur lång tid tar det dig att hitta babyn som är dold i bilden? Mig tog det mindre än fem sekunder 😀 På sidan från vilken jag snodde bilden, undrade författaren om det fanns några könsskillnader när det gäller åtgången tid för att hitta babyn. Han/hon sade sig behöva lång tid. Undrar just vad mina fem sekunder (eller under) utsäger om min könstillhörighet? Hmmm… 😀

Lycka till, iaf!

~ av Sam Zodiac på april 25, 2007.

10 svar to “Hitta babyn! (Illusion)”

  1. 🙂 Jag klarade mig under 5 sek. jag me….. Ha en bra dag!

  2. Jag såg den direkt! Den ligger ju som på en ultraljudsbild!

  3. Oj, den var häftig..jo jag får nog vara med i under 5 sek klubben jag med *ler*
    Sam Zodiac..min datortekniske riddare, tack för hjälpen med att fatta vad som hänt med expressen länken!!!!!!!
    Tacksam kram!

  4. Anytime, sugar! 😉 (Gillar din Betty Boop-avatar, förresten)!
    Välkommen till 5-sekundersklubben! 😀
    Kram!

  5. jag såg den också på en gång, det var det första jag såg på bilden 🙂 annars brukar jag inte vara så hejjig på att se många bilder i en. Vi gjorde ett test i skolan igår, då såg jag tre av 5 och jag tror det är mitt rekord.Ha det bra!

  6. Jag ser den!*ler* Kram på dig Sam

  7. Snyggt jobbat, Dagdrivaren! Detsamma!

    Du har rätt, znogge, det gör den faktiskt! 🙂

    Med tanke på testresultatet var det ju helt OK, eller hur, filosofan? 😉

    Det gör du, va’? Kram på dej med, Rödull!

  8. Den såg jag nästan med en gång! ha det gott! 🙂

  9. Yeah, me too!
    Detsamma! 🙂

  10. 4 sekunder för Lejonet!

Kommentera

 
