Dagens bildgåta (äntligen!)

bigwolf.jpg

OK, OK…här kommer den (Snacka om otåliga Vädurar!) Ser ni Stora (Stygga?) Vargen?

~ av Sam Zodiac på april 26, 2007.

6 svar to “Dagens bildgåta (äntligen!)”

  1. otålig ja! Jag ju behöver varva studierna med lite annat också! kram på dej

  2. Jo, det förstås! 😉 Ser du vargen, då?
    Kram!

  3. Jaaa, den här var för enkel!;0)
    Var hittar du alla bildgåtor?

  4. Säger jag det, så går väl alla dit istället för hit! Törs inte f-n riskera det! 😉
    Skämt åsido; lite här och var på nätet. Det handlar om sökmetoder, kan jag ju avslöja, lite lagom kryptiskt. Se det så här; jag tillhandahåller denna underhållande service, så att ni, kära bloggvänner, slipper rusa runt på webben och leta själva, OK?
    😀

  5. HA HA HA….idag tog jag mig bergis in i 1 sek klubben..jag såg den fulingen direkt (fast han var riktigt fin faktiskt)

  6. Han lurar i vassen!

Kommentera

 
