Spökhästar (Bildgåta)

ghosthorses.jpg
Lite uppvärming inför kvällen; hur många ”spökhästar” kan ni upptäcka i bilden? 

~ av Sam Zodiac på april 27, 2007.

18 svar to “Spökhästar (Bildgåta)”

  1. Svårt, men jag gissar på 5 st.
    Hoppas du haft en bra dag och att kvällen fortsätter i den andan, kram!

  2. Jag ser 4 stycken 🙂
    Jag får samtidigt passa på att önska en trevlig helg!

  3. Jag instämmer med Susannna! Kram!

  4. Fem får jag det till utan uppvärmning;-))
    Trevlig kväll!

  5. Snabb titt, fem, helt klart!

  6. Japp..5 blir också mitt svar…ok då..jag fuskade lite ..tänkte svara 4 först men såg att några av de andra hittat 5..så då gick jag tillbaks och tittade lite till *rodnar skamset*..lovar att inte fuska nästa gång..kramis!

  7. Rätt, såvitt jag kan se! Jodå degen har varit fin och kvällen/natten också. Kram!

    Hmm..du tycks ha missat en, är den allmänna meningen 😉 Ha en trevlig helg, du också, berben!

    Right u r! Kram!

    Koncis & korrekt (svaret, alltså!), som alltid! 😀 Du med, znogge!

    Visst! Ha det, Märtagreta!

    Ha-ha…jag tror nog att vi kan överse med det fusket, ordalaget! 😉 Kramis, på dig!

  8. GodMorgon
    Inga nya inlägg?? Har du tillbringat tiden på chatt?
    Jag önskar dig en trevlig dag och lämnar en Kram att plocka upp när du kommer hit.

  9. Ett god morgon från mig med. Hade hoppats på en ny klurig bild att fundera på men tji fick jag!
    Ha en fin lördag
    Kram!

  10. Ja, jag hade också hoppats på en klurig bild, men den kommer väl hoppas jag! kram kram

  11. Jag såg 16 ben men det är klart jag och matte *ler* Ha det!

  12. 5! Nu ska jag kolla de andra kommentarerna och se om det är rätt….Japp, det verkar det vara! Ha en bra fortsättning på helgen! 🙂

  13. Absolut 5 st

  14. jag ser fyra st

  15. jag ser fem st

  16. hhmm ja må säja det är ur konstit

  17. tre ser jag i alafall men vad gör dom där?

  18. Jag ser minst fyra, men vad dom gör där är också en gåta,;)

Kommentera

 
