Mera Indisk marknad

Jag har precis avslutat ett telefonsamtal med min vän gårdfarihandlaren. När jag berättade för Indira att jag nog tyvärr inte hade tagit tillräckligt många bilder av hennes sortiment för att möta läsarnas (framför allt Wendlas) krav, kved hon i luren: -Va? Har du inte plåtat nå’n tjusig sjal, ens? Och det hade jag ju inte 😦 Nåja, jag lär mig till nästa gång. Vi får hålla tillgodo med det som finns. *suckar*

pentagram.jpg

~ av Sam Zodiac på maj 1, 2007.

4 svar to “Mera Indisk marknad”

  1. Ett stort sortiment hon har. Vilket jobb att packa upp och ner. Hur ofta kör hon Indiska Marknaden?

    Ha en bra dag, kram!!

  2. Jag hade gärna sett lite mer ja! :0)
    Trodde jag skulle gå in hit o få lite hjärngympa med någon skojig bildgåta, men men!
    Du får ha en skön onsdag Sam och njuta av den här dagen! På återseende! Kram!

  3. Ser spännande ut och absolut något för min dotter att besöka vid tillfälle! Ha en fin onsdag!
    Kram

  4. Om hon har! Om det är! 😉 Ja, härnäst styr hon kosan mot Karlshamn, där marknad ska hållas i mitten av månaden, tror jag. Återkommer om datum. Närmast Stockholm kommer hon i sin Järnamarknad någon gång i mitten av juni. Ska också höra med henne hur många marknader hon hinner avverka på en säsong.
    Ha en fin dag du med, susanna! Kram!

    Jag njuter för fullt! 😀 Kul att det dög med den udda bildgåtan! Ha det fint och
    Kram på dig med, Wendlish!

    Det ser Indira fram emot. Hon är en mycket vänlig själ, som suckar bekymrat när hon ser den sammanlagda köpesumman och sedan genast tar i tu med att banta ner den, så att alla får rabatt och blir nöjda 😀
    Kram!

Kommentera

 
