Har just deklarerat! -Puh!

Det gick snabbt och lätt, men tog ändock hårt på min reservkraft. Jag tror dock att jag lyckas avfärda vårförkylningen. Förmodligen tack vare det kisse.gifhöga vitaminintaget jag får i mig via hälsokuren. Men jag tror jag måste göra som min

…och ta ytterligare tre timmars catnap för att orka vara uppe inatt! Kram, så länge!

~ av Sam Zodiac på maj 2, 2007.

2 svar to “Har just deklarerat! -Puh!”

  1. Det är ju hur enkelt som helst att deklarera nu för tiden.
    Sov gott eller god morgon?!

  2. Det blev God morgon, znogge! 😀 Men visst var det föredömligt enkelt! Nu behöver inte ens jag töva med att få iväg eländet 😉
    God morgon själv, förresten!

Kommentera

 
