Marknadsfynd?

img_1601.jpg
-God morgon! är väl lite sent att utbista, antar jag? Nejdå, skojar bara! Jag har varit igång ett par timmar nu, men det är ändå så att jag börjar undra om inte nån av kidsen tog med sig iaf en bakterie hit. Det känns som om jag hela tiden håller på att bekämpa en smärre förkylning. Detta i kombination med fullmånen är nog för att göra mig oförmögen att hålla mitt vanliga, maniskt höga tempo i tillvaron. Jag blir alltid tvärtrött vid månfasskiftena! Men jag håller på att kvickna till så sakteliga 😀

OK, Wendla; I’m right on it!  Bildgåta, var det! 😉

Kram! så länge

~ av Sam Zodiac på maj 2, 2007.

Ett svar to “Marknadsfynd?”

  1. har kikat lite på alla vackra prylar man kan se från den Indiska marknaden och konstaterar att det hade varit något som jag gärna hade varit med om/p.s krya på dig från förkylningen!

Kommentera

 
