Can you stack these?… (Bildgåta)

…frågar man på sidan där jag snodde dessa klossar. Vadå; stack these? undrar jag då. Fattar ni vad dom menar? Jag kan dock se en Davidstjärna i centrum. Alltid något, antar jag. 😀

stavba3.gif

~ av Sam Zodiac på maj 3, 2007.

3 svar to “Can you stack these?… (Bildgåta)”

  1. Jag fattar inte heller vad de vill..men Davidstjärnan ser jag..

  2. ”Stack” är väl trava, eller…? Det här är bl a vad som står om saken på answers.com: ”1 A large, usually conical pile of straw or fodder arranged for outdoor storage.
    2 An orderly pile, especially one arranged in layers. See synonyms at heap.”

  3. Stack betyder stapla upp så de undrar väl om man klarar av att sapla dem så vilket ju inte går!

Kommentera

 
