Har ni gått över till Firefox än…

…eller finns det fortfarande PC-användare därute som kravlar på med Internet Explorer?

foxbiggest.jpg

~ av Sam Zodiac på maj 3, 2007.

7 svar to “Har ni gått över till Firefox än…”

  1. Jag körde Firefox ett tag, men återgick till Explorer. Trivs bättre med det…Däremot har jag ännu kvar Mozilla Thunderbird, fast jag är inte så nöjd med det heller, mest bara för lat för at byta tillbaka…

  2. Ja, det gör det! Det fungerar faktiskt utmärkt men Firefox finns som reserv!

  3. Jag fattar ingenting…..förutom räven i mitten….:-/ Ha en bra dag

  4. Jag använder både Firefox och Explorer, är väldigt nöjd med Firefox, vet egentligen inte varför jag kör båda, säkert för att jag inte ”törs släppa” explorer som man har tragglat med från början!!!!
    Ha en bra dag!!!
    Kramizz

  5. Ja, trivs man med en webbläsare, så gör man, cellenrebellen 😀 Personligen tycker jag att Firefoxen är mera avpassad till bloggning.

    Well, carry on with your IE:s, then! 😀

    Jo, dagdrivaren; vi snackar webbläsare, eller browsers, om du så vill. Jag föredrar Firefox framför Internet Explorer och försöker dyvla på andra min grej. Det funkar inge’ vidare 😉

    Aha…Curlingmormor, du har iaf insett tjusningen med Eldräven? Nåja, jag är likadan; släpper inte heller gärna något gammalt och vant i första taget, förrän jag är säker på att det nya funkar ;D

    Ha en bra dag, alla och
    Kram på er!

  6. Firefox var ingen höjdare, kotrollpanelen, lägg till ta bort program 🙂 Ha det!

  7. Vad säger du, Berben? Funkade det inte bra med Firefox för din del? De flesta PC-ägare jag känner är tvärnöjda med den! (?) Kör du med Explorern, då?
    Ha det! 😀

Kommentera

 
