Kommentar från leeque…

leeque.jpg

Snackade med min som pokerproffset på telefon idag och uppmuntrade honom att skapa något nydanande i bloggen. Kunde han lika gärna göra, menade jag, eftersom han ju redan registrerat sig här för att kunna kommentera. Men vad blev det? Han garvade själv lite smågenerat åt sin kommentar: ”-Pff.. var lade jag den där rakhyveln nu då? )” Ja, ja…man får väl vara glad åt det lilla! 😀

~ av Sam Zodiac på maj 4, 2007.

3 svar to “Kommentar från leeque…”

  1. *ler*..din som pokerproffset…ser riktigt bra ut!…Men det var inte det jag skulle skriva..hmm..Jo, jag vill önska dig(och din son*skrattar*) en bra kväll!! Kram på dig Sam!

  2. Ha en bra kväll själv, Rödull! (Och leeque uppskattar säkert hälsningen!:D )
    Kram!

  3. when they say it’s ove. Andreina Cecilio.

Kommentera

 
