Häftig illusion…

…som jag dessvärre inte lyckas spara ned. Jag får nöja mig med att ge er en länk till den. Klicka på lilla spiralen, så kommer ni till stora! 😀 Stirra intensivt i spiralens mitt i åtminstone 20 sekunder (gärna längre) och titta därefter t ex på handens översida! En LSD-liknande effekt utan att ni behöver bryta mot lagen eller riskera flashbacks! 😀

spiral.gif

~ av Sam Zodiac på maj 5, 2007.

4 svar to “Häftig illusion…”

  1. Jaha?! Hmmm?! Vet inte vad jag ska säga mer än att min hand såg väldigt normal ut…
    Men god natt får det bli!
    Kram

  2. Ja, via länken så blev det väl något bättre men inget för mig!
    Minns när jag var i Kristiania under gymnasietiden. När vi kom ut från toan stod där en get! Tur att man var drogfri och såg det man såg. (Skrev ett arbete om alternativa bostadsområden).

  3. Jag såg en gul fläck som kom och gick ett slag. Är det dags för vård nu??

  4. Hehe…det tror jag väl ändå inte, lillablå 😉 Varianter kan nog förekomma.

Kommentera

 
