Försommar i Eksta

bushtop.jpg

Nu börjar grönskan skjuta fartpå Gotland! Inte för att jag vet vad jag fotograferar, annat än att det är grönt och växer, men säkert finns det några botaniskt kunniga bloggare som kan hjälpa mig på traven med artbestämningen? 

~ av Sam Zodiac på maj 6, 2007.

3 svar to “Försommar i Eksta”

  1. Ros!! Närmare bestämt en Flamentanz

  2. Ros är jag säker på men artbestämningen överlåter jag till ovanstående. Men nog känner du väl igen en ros…….eller är det SÅ illa med de botaniska kunskaperna?
    Kram

  3. Well, u should know! 😉

    Host, harkel…ja, men den har ju inte slagit ut än! 😉
    Kram!

Kommentera

 
