Gumma elller prinsessa?

prinsessa_haxa.gif
Ja, vad är det som gäller- gumma eller prinsessa? Svaret beror helt och hållet på hur man ser det 😉

~ av Sam Zodiac på maj 7, 2007.

6 svar to “Gumma elller prinsessa?”

  1. Ja, det får man ju onekligen säga i detta fall!
    Ha en bra måndag
    Kram!

  2. 😉 så där känner jag mig varje dag, beroendes på vad jag gör och vad som händer. Ha det gott!

  3. Tänk vad några öl kan göra gott…*skratt*, jag önskar dig en bra fortsättning på denna gråmulna måndag..eller hur ser den ut hos dig? Ps vi höll oss vakna HELA filmen igår..den var riktigt bra/kramar till dej!

  4. Detsamma, znogge!
    Kram

    Hehe…jag fattar vad du menar! Ha det så gott, du med!

    Ja, alkohol har ju en viss tendens att förstärka illusioner ibland;) Tackar! Jodå, 😦 vi har samma tråkväder här på ön som ni idag!
    En så’n tur, då; synd bara att du inte berättar vad filmen heter, när den nu var så bra. 😉 Kram!

  5. Frågan är, blir hon vacker efter 6 öl, eller ful? Alltså, ska man dricka 5 eller 7 öl? Där du!

  6. Ett stalltips är 7 bärs! 😉

Kommentera

 
