Dejtar du rätt tecken?

zodiactest.gif

Klicka på bilden för att komma till testet! (Sedan kan ni ju omgående klicka bort de irriterande pop-ups som meddelar er att ni är sitens miljonte besökare och att ni vinner en kryssning till Karibien 😀 Om ni nu inte hade tänkt åka dit, förstås, för i så fall är det faktiskt lönsamt att nappa på den här typen av erbjudanden)!

~ av Sam Zodiac på maj 9, 2007.

5 svar to “Dejtar du rätt tecken?”

  1. Absolut!

  2. Hmmm…”Pojkvännen” är vatten (Kräfta) och du är eld (Lejon)…Nåja, så länge vattnet inte släcker elden och så länge inte elden torrkokar vattnet, så går det ju bra! 😀 Ha det!

  3. Allt jag går in på när du har varit här är din inloggning:-( grrrrrrrrr! MSN funkar inte att logga in på överhuvudtaget!!!!!

  4. Logga ut mig och logga in dig själv! Svårare är det inte! 😀
    Skumt med MSN:en, det hajar jag inte, att du inte kan logga in på den! Har du provat att starta om PC-skrället? 😉
    Blidkande KRAM!

  5. Jag har det, men den går till din sida. Jag har startat om!!!! Men det är ju inte samma MSN som förut.

Kommentera

 
