Dolphins? (Illusion 2 10maj-07)

dolphins.jpg

Av någon anledning kallas den här illustrationen Dolphins, och visst kan jag väl, med viss ansträngning, upptäcka några delfinliknande skepnader här, men i första hand är det något annat jag ser. Eller är det bara jag som är sexfixerad?

~ av Sam Zodiac på maj 10, 2007.

3 svar to “Dolphins? (Illusion 2 10maj-07)”

  1. He he hee…….jag er också sex…..delfiner men även något annat. Undrar om jag ska flirta med guben när han kommer hem 😉

  2. Nä nu förstår jag inte? Jag ser bara delfiner;)

  3. Kanske det ja, dagdrivaren;) Men om du söker visuell stimulans av det erotiska slaget, så kan jag verkligen rekommendera wimmens länk! Hon har en enastående förmåga att hitta häftiga bilder med erotiska inslag! 😀

    Visst, visst..! Ska du inte dra den där med Rödluvan och vargen, medan du ändå är igång? 😉

Kommentera

 
