Varianter på Rubins vas

rubinsvas.jpg

Den här psykologiska testbilden är säkert välbekant för de flesta av er. Beroende på om vilket man ser som bakgrund, så framträder två olika alternativ…

3faces.jpg
…och här har vi en variant, där tre alternativ är möjliga.

~ av Sam Zodiac på maj 10, 2007.

6 svar to “Varianter på Rubins vas”

  1. Jag ser 11 ansikten 🙂 Ha det!

  2. Hur mycket har du druckit idag berben? Börjar bli lite orolig för din alkoholkonsumtion! 😉
    Ha det!

  3. Tre eller fem! Beror på antalet koppar te (utan socker och andra tillsatser)!
    Ha en bra dag!

  4. Ja, 3+2=5, eller hur? 😉
    Detsamma, znogge!

  5. Det här året har jag inte druckit någon alkohol så vitt jag vet!!!

  6. Det låter ju bra! Frågan jag då ställer mig är; hur kan du då se så dubbelt? Ja, mer än det?;)
    Ha det gött!

Kommentera

 
