Dagens bildgåta (11 maj -07)

Dagens bildgåta är inte av det vanliga slaget som ni brukar träffa på här på min blogg. Den här gången tänkte jag testa dels porträttlikheten på denna mycket välgjorda teckning, dels utröna hur mycket film- och kändiskunskap min läsekrets besitter;) Den här bilden har jag för övrigt snott från annmysteries sida någon gång för ganska länge sedan, så hon blir därmed automatiskt diskvalificerad från deltagande. (Inget vidare tack för hjälpen, annmysterie, jag vet 😦 Men jag kan bjussa på ett månadshoroskop istället, kanske? Hör av dig om intresse finns!)
johnnydepppianova6.jpg

~ av Sam Zodiac på maj 11, 2007.

4 svar to “Dagens bildgåta (11 maj -07)”

  1. Godmorgon…undrar om jag också ska låta bli att svara…jag har nämligen också haft den bilden på min blogg*ler*..ja, nöjer mig med att önska dig en bra dag! Kram på dig!

  2. Godmorgon, Rödull! Shit, också! Då var det naturligtvis dig jag snodde den av, inte annmysterie! OK, då…då blir det förstås du som får erbjudandet om månadshoroskopet, istället. Och dina data har jag ju redan, så det går ju på nolltajm att fixa till. Intresserad?
    Kram!

  3. Det här innebär ju förstås också att annmysteries diskvalifikation är upphävd! Har du lust att delta, så är det fritt fram!:D Sorry för förväxlingen, men det var ju ett tag sedan och ni brukar båda ha så fina bilder! Kram på er!

  4. *ler*…såklart jag är intresserad! Kraaam på dig!

Kommentera

 
