Dagens illusion 2 (11 maj -07)

buttoncreatures3.jpg
Ja, jag måste säga att den här japanske professorn vet vad han håller på med! Tråkigt bara att han inte ger lite mer uttömmande förklaringar till sina alster! Visst hoppar symbolerna omkring? Eller snarare glider runt i små cirklar?

~ av Sam Zodiac på maj 11, 2007.

6 svar to “Dagens illusion 2 (11 maj -07)”

  1. Lustigt…en sån där grej man blir lite yr av/ fredagskram på dej!

  2. Ja, faktum är att den gode professorn har lagt ut en varning för alla som har epilepsianlag på sidan! 😀 Kan nästan förstå det. Ha en trevlig fredag , ordalaget! Kram!

  3. Helt otroligt!
    Nu har jag suttit och studerat dessa ringar och de studsar runt. Men hur?? Fattar nada, men nu är jag snurrig i huvudet också.
    Förstår att det finns en epilesivarning.

  4. Hehe…ja, det förstår sannerligen jag också, akson! Men, som sagt, det är lite svårt att haja varför de beter sig som de gör! Provade nyss med att hålla för ena ögat, men det verkar banne mig som om de kryper omkring, ändå! 😀 Dock i mycket mindre utsträckning.

  5. Hur studsar dom egentligen kanske det har nåt att dom är delade lite.
    Några är delade uppifrån och ner och några sida till sida! 😀
    Eller är det bara mitt öga som ser detta.
    VI SYNS! 😀

  6. Nejdå, Maxi, det ser nog alla våra ögon! 😀 Men du kan ha helt rätt i att det är en del av förklaringen!
    Syns, ja, så fort du kommer in från leken med sudret, Legolas och c: o, så syns vi ju! 😉

Kommentera

 
