Dagens illusion (12 maj -07)

4koma.jpg

Åter ett av Kyotoprofessorns alster. Jag rekommenderar er att dubbelklicka på bilden för att få full effekt av illusionen!

(Även Maxi har lagt ut en smarrig illusion på sin sida i går kväll)

~ av Sam Zodiac på maj 12, 2007.

4 svar to “Dagens illusion (12 maj -07)”

  1. Hej!
    Hmmm, du får nog grunna lite till, för skorpion är jag inte serru, och inte heller Skytt :)) Ha en fin lördag 🙂 Kram

  2. De ser ut att komma närmre mig men något annat kan jag inte upptäcka!
    Ha en bra dag!
    Kram

  3. Det ser ut som fyra virkade grytlappar. Ha dä gött! Jag är hemma nu, ett tag. Sen så, Öland igen.

  4. Tjena, wimmen! Nej, nej…stopp och belägg! Jag har inte gissat på vare sig det ena eller andra än! 😀 Jag bara redogjorde för mitt spontana intryck; allt sexet på din blogg indikerar att Skorpionens tecken med stor sannolikhet är framträdande i ditt horoskop, vilket inte alls betyder att du ”är” Skorpion (D v s har Solen i det tecknet) Däremot kan du ha ascendenten (personligheten) där eller någon personlig planet. Det var det jag försökte exemplifiera med berben; att han, trots att han är Skytt, har så pass mycket planeter i Skorpionens tecken, att de slår genom med avseende på hans specialintresse, som ju är sex.:D Inte heller har jag haft tid att närmare kolla in din blogg sedan sist jag skrev. Drogdebatten under (V) har tänkt till!-inlägget har tagit en hel del bloggtid och i övrigt har datorn varit belägrad av ungar/ungdomar. (Jag har kidsen den här helgen). Men jag lovar att återkomma med en gissning, som sagt. Måste specialstudera din blogg lite först, bara;)
    Ha en finfin lördag själv, wimmen!
    Kram!

    Ja, det är väl det det går ut på, förmodar jag? 😀
    Ha en bra dag, du också, znogge!
    Kram!

    Ja, det må så vara, men fyra optiskt illusoriska grytlappar, i så fall! 😀 Det var ett himla flygande och farande på dig, geddfish! Men det är väl kul att få lite omväxling i tillvaron, eller hur? Ha det så fint!

Kommentera

 
