Suicide Girl?

suicidegirl.jpg

Laddade ner den här bilden för länge sedan från en sajt där det påstods att bilden tagit livet av flera nätsurfare!?  Uppenbarligen var det något med hennes ”djupt tragiska blick”, eller något i den vägen, som tagit dessa individer så hårt att de beslutat sig för att ta sina liv. Jag har suttit och blickat in i hennes ögon, men inte f-n har jag blivit självmordsbenägen för det! Hoppas att ingen av mina läsare blir det heller! 😀

~ av Sam Zodiac på maj 13, 2007.

4 svar to “Suicide Girl?”

  1. Det obehagliga med den här bilden är att höger och vänster ansiktshalva är helt symmetriska. Så ser ingen människa ut i verkliga livet. Men suicid av detta? Nej, inte mer än av att läsa Expressen… 🙂 Ha en god söndag, du!

  2. Tycker bara hon ser onaturligt konstgjord ut så jag hänger nog kvar ett tag till om inga högre makter ingriper vill säga!
    Ha en bra söndag
    Kramn

  3. Du är observant, lillabla! Impad! En sån tur att du inte blev suicid! 😀 Ha en fin söndag, du med!

    Det gläder mig, znogge! 😀 I wish u a nice Sunday as well!
    Kram!

  4. Nej – jag får inga såna vibbar heller!

Kommentera

 
