Apples djärva marknadsföringsmetoder

babyblue2.jpg
Vem kunde väl ana att Apple tar till sådana här grepp i sin marknadsföring? Skojar bara! Har svårt att tänka mig att Apple sanktionerar de här bilderna officiellt;) Det är nog bara Macfanatiker som lekt lite med loggan, skulle jag tro! Om ni har intresse för den här typen av skrivbordsbilder och vill utforska ytterligare, föreslår jag att ni klickar på Baby Blue här ovan! 😉

Annonser

~ av Sam Zodiac på maj 14, 2007.

5 svar to “Apples djärva marknadsföringsmetoder”

  1. Lättklädda tjejer har ju använts förr i reklamsyfte och på det gamla goda tiden var det ju till och med ok att göra det!
    Är du säker på att det inte är fruktfrämjandet eller fruktrådet som varit i farten;-))

  2. Haha…Har du sett Forrest Gump? 😀
    ”Jag köpte aktier i ett fruktbolag!”

  3. Jepp, det har jag!

  4. Tack för den länken jag har faktiskt en skrivbordsbild nu på några lättklädda damer 🙂 Ha det Sam!

  5. Det är mig en glädje att kunna serva dig med skrivbordsbilder, berben! 😉
    Ha det, du med!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

 
%d bloggare gillar detta: